Mirabella Sawyer

Alla inlägg under juni 2011

Av Mira - 27 juni 2011 23:08

Ush fy jag har blivit sjuk..    Typiskt när jag nu ska joba imorgon, men det inser jag ju nu bara inte funkar. Jag önskar att jag hade lite fina blommor och titta på eller ännu bättre en kattunge. Jag kan bara inte sluta kolla på bilderna som Margita har lagt upp på kattungarna   !!! Dom är hur söta som helst och jag kan knappt vänta tills jag får träffa dom. Jag måste ju säga att jag är hel charmad av Blossom Bolo Bolo   , jag vill bara ta upp honom i famnen och gosa med honom, då är jag helt säker på att jag gensat skulle bli mycket friskare  hihi!!! Ser så ifram emot den 16 julli då jag äntligen ska få träffa dom små liven!!! Så allt jag kan göra nu är att bli FRISK!!!

Av Mira - 25 juni 2011 14:51

Hej hå! Ja då var det midsommar afton igår!!!    Vi hade det mysigt trotts regnet som var.. Vi var först på Rö Ö Gård och fikade sen spendarade vi dagen hos mammas kompis Håkan. Vi fick då också besök av två mycket söta katter som brukar komma dit ibland och hälsa på. Håkan kallar dom Sotis och Curry, störtsköna katter....


          Sotis     Curry     Hoppas att ni alla får en fortsatt fin midsommardag!!

Av Mira - 23 juni 2011 21:58

Så nu ska vi se då om jag kan lyckas länka på ett bra sätt vi provar med Senga's där ni kan titta på dom söta kattungarna Bolo Bolo, Bryony och Betty!!! 

Nu får vi hoppas att det funkar!!   

Av Mira - 23 juni 2011 18:32

Hur gör man när man ska placera en länk i sin text på bloggen så att det t. ex. står klicka här! Och inte behöva att hela länk namnet står i texten, utan att man bara då kan klicka på "här" i texten???? !!!! Jag har försökt men jag kan inte hitta det!!!   

Av Mira - 23 juni 2011 15:21

Margita la i förgår ut blider på hennes blogg på kattungarna!!! DOM ÄR HUR SÖTA SOM HELST, MAN BLIR ALDELES KELSJUK!!! Världens gossigaste!!!

Weeiii!!! *KÄRLEK*  

Av Mira - 20 juni 2011 10:36

Detta är så sorgligt! Jag läst just på Margitas blogg att en av honorna ur Alice kull som föddes igår inte klarade sig!!! Detta känns jätte hemskt usch fy!!!

Jag hoppas att det går bättre för resten av kullen!!!


R.I.P Blossom Bellis


 

Av Mira - 19 juni 2011 21:20

Idag är den dag då kattungarna föddes!!!

Idag fick Margitas katt Alice kattungar, och förhoppningsvis en av dom som ska få komma hem till mig. Men det har varit en dramatisk förlossning som slutade att en kom ut på naturlig väg och de andra tre via kejsarsnitt... Men vad läst så är allt bra nu!!! Kullen heter tydligen Blossom-kullen och det blev, ja detta var lite otydligt från vad jag läste 1 eller 2 hanar, och 2 eller 3 honor...

MEGA GRATTIS!!!! WOOOHOOOO  !!!!



Läsa mer på Mragitas blogg: http://sengas.bloggplatsen.se/




Av Mira - 17 juni 2011 22:49

Jag funderar verkligen på att börja skiva dagbok igen. Jag har gjort det många gånger förut men det har inte hållit så länge, men jag tror att jag verkligen kanske behöver det just nu. Det är så många saker jag vill och behöver prata om man varje gång jag börjar öppna min mun för att prata så kan jag bara inte längre. Och den den enda personen jag skulle kunna prata med om det här är min bästa vän Adam, men det var nu evigheter sen jag pratade med Adam och jag har ingen aning om  vad han har för sig. Han är verkligen min bästa vän och jag saknar honom. Så jag tänker så här: att en dagbok kanske kan vara ett bra sätt att få ur mig det jag behöver fram tills dess att jag verkligen kan öppna min mun och prata om det och inte bara undvika det.

Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards