Mirabella Sawyer

Alla inlägg under mars 2013

Av Mira - 29 mars 2013 11:17

Jag var ute med Ami & Cassis på en kvällspromenad igår och fick detta kortet på dom som jag tycker blev riktigt lyckat!

Ha en fin långfredag!

Av Mira - 28 mars 2013 19:00

Snyggingarna Casanova och Amishai och resten av Kattmaffian önskar alla Glad Påsk!

Av Mira - 28 mars 2013 17:27

Okej, det är dags att erkänna jag är inte alls bra på att uppdatera min blogg, speciellt inte när mitt liv kommer ivägen.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Ami har nu bott hos mig i över 1 år, Willow den vackra valde att flytta till min syster Lisa, och jag bor nu mera i Uddevalla.

Jag har påbörjat fortsättningen på min utbildning till KS-terapeut och håller på att starta upp min egna mottagning i Uddevalla via företaget Livskul LK, hihi jag har redan fått en lokal. Min gren i företaget har namnet Stonehaven KS (kolla gäna in min hemsida) kommer finnas en blogg där också. På tal om bloggar kolla in denna blogg: Lighttranslation!

Jag har fått många nya vänner som är inne på samma spår som mig själv ska försöka återkomma med länkar till dom också!


Själv mår jag just nu fint, och jag håller för fullt på med mitt körkort! Mina underbara kissar Ami och Cassis mår prima och lyser up vardagen så att den blir betydligt mycket roligare. Hinner inte just nu uppdatera er med alla mina planer men detta var kort och gott lite om vad som hänt, händer och vad som är på G!


Mina underbara kissar!

                 


Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Tidigare år

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards