Mirabella Sawyer

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Mira - 11 september 2011 20:05

Igår var dagen då jag fick ta hem Casanova! Och allt gick jättebra! Bilresan hem började med att han var lite orolig i bilen, så efter ca 2 minuter tog jag ut honom ur transportburen och höll honom, efter ett litet tag upptäckte vi att anledningen till att han var orolig var ett fönster som var lite öppet och då lät det konstigt, så efter det var stängt så somnade han i mitt knä och sov mesta av resan hem, förutom några gånger han blev nyfiken och ville titta ut, men sen somnade han igen  ! När vi kommit hem så var han nyfiken och gick och nosade på allt han kunde, sen blev det gosa av   och lite sovande, sen fick han mat och smakade på lite räkor, det var mumms tyckte han ! Under natten så sova han rätt bra, han sov mest i min säng, runt fem tiden vakande han och började jama, han letade efter sin syskon, sen kom dom dumma måsarna och skrek och dom tyckte han inte om, dom lät ju nästan som katter men det kom ingen katt som ville leka. Sen så var ovädret lite läskigt också!  Men efter att ha jamat medens jag tittade på lite på Tv så somnade han på ryggstödet av fåtöljen och sen i mitt knä och sen somnade jag med, sen gick jag och la mig i sängen igen och han följde med och sov tugnt 

Nu under dagen så har han jamat lite och sen stötte han på Leo några gånger, då var det bäst att fräsa morra och klättra upp på min rygg, Leo brydde sig knappt. Sen han han också fått en ny favoritleksak nämligen Da Bird, gud så kul den är tycker han!  Sen har vi gosat massor och han har sovit. Han har hittat en favoritstol också.

Idag väger han ca: 1550 g!

        Favoritstolen!     Han älskar att ligga och sova som en bebis i famnen, här ligger han hos min syster Hanna!   Så gott man kan sova!    

Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards