Mirabella Sawyer

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Mira - 17 september 2011 18:36

 KOLLA IN DETTA!  

             

FÖRST VAR JAG TVUNGEN ATT VARA MED!

SEN VAR DOM OKEJ MED ATT JAG BARA SATT BREDVID!

LEO VAR LITE SPÄND, MED TANKE PÅ ATT CAS HAR FRÄST SÅ MYCKET

MEN SEN GICK DET MED BRA! NÄR DOM NOSADE PÅ VARANDRA EFTER DETTA FRÄSTE INTE CAS ALLS, HAN VAR TYST!

CA 3 MINUTER EFTER DET SÅ FICK BÅDA NOG OCH GICK OCH LA SIG PÅ VAR SITT HÅLL! MEN SNACKA OM FRAMSTEG!  


Av Mira - 17 september 2011 18:31

Här kommer några underbara blider på underbara Leo, världense bästa vove!  


         

Leo
Av Mira - 17 september 2011 14:51

Idag har jag haft Casanova hemma i 7 hela dagar! Weeei! Och han har vänt upp och ner på nästan allt i vardagen! Men på ett helt underbart sett  ! Han är gosig, lekfull och mycket pratglad, det finns inget som han inte har en åsikt om. Och stackars Leo vill ju bara hälsa på honom och Casanova tycker fortfarande att han är läskig, men idag gjorde han ett STORT framsteg: Jag satt på golvet med Casanova i famnen och Leo låg bredvid mig och försökte sova. Efter ett tag satte jag mig mer framför Leo och la  Casanova i mitt knä, han bara låg där och tittade skumt på Leo, efter ett tag så la Leo sitt huvud på min fot och började snarka, inte långt efter det somnade Casanova i mitt knä, dom låg så nära varandra att Casanovas svans låg över Leos nos. Näs Casanova vaknade till så gjorde han ett ljud, sen började han spinna och somnade om. Efter ett litet tag så byte Leo ställning på huvudet och la det bredvid mitt ben, då gled Casanova ner så han låg emellan mitt ben och Leo, och så hade han huvudet ner borrat i pälsen på Leo nacke! Det var så sött ! Efter en eller två minuter vaknade Casanova igen och tycket att det var nog, jamade högt och hoppade iväg för att börja leka! Så okej, Casanova är inte helt okej med Leo än, han fräser till ibland, morrar och jamar lite, men idag gjorde han och Leo ett stort framsteg!     (hann tyvärr inte få bild på det, jag vågade knappt röra mig)

Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards