Mirabella Sawyer

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

SUGEN PÅ ATT SKAFFA KATT?!

Av Mira - 15 januari 2012 14:55

Är du sugen på att skaffa katt?! Om detta är fallet kan du ge en kat som behöver ett nytt hem det, det finns många katter där ute som behöver ett varmt hem fyllt av kärlek och omsorg . Och just DU kan hjälpa en katt att få detta.

Om du känner att du kan vill och har möjlighet att hjälpa en katt som behöver ett nytt hem kan du gå in och kolla på kattungarna som Miss Emmi's är stödhem åt, det underbara cremefärgade småkillarna Lotis och Leon behöver nya kärleksfulla hem, och de behöver också deras mamma Lava. Miss Emmi's är stödhem åt kattfamiljen via Kattfotens Katthem i Halmstad och säljs enligt deras regler.

Är du intresserad? Kontakta då Emelie på 0760-152704 eller saga_emelie@hotmail.com


Klicka här!


Dom är så söta och helmysiga!  

 
 
Emelie

Emelie

15 januari 2012 21:54

Tack snälla du för länken. Nu är det bara Lava kvar som söker ett nytt hem.

http://emmisibirier.bloggagratis.se

Mira

16 januari 2012 09:02

Jupp jag ska fixa ett nytt inlägg om det =)

 
Daniella

Daniella

28 januari 2012 20:45

SV: Det är inte lätt när man inte hållt på med avel innan. Vi har tur som kan få support från mer erfarna uppfödare :)

Haha det är roligt hur de håller på och pratar! Men man undrar ibland vad det är de egentligen vill säga :P

Jag måste oxå leta inspiration till ett stamnamn nu!:)

Ja det är inte alltid lätt att veta vad man vill göra... har velat fram och tillbaka en del själv men äntligen hittat rätt :)Men det är ju ingen brådska!

http://brownbetty.blogg.se

Mira

13 februari 2012 17:26

Det var kul att träffa dig i lördag och så kul att du fick se Cassis!

Ja pratar gör de ju konstant känns det som. Speciellt när det är honor som lockar ;)

Jag vet vad jag vill göra typ, bara svårt att få ihop det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 29 mars 2013 11:17

Jag var ute med Ami & Cassis på en kvällspromenad igår och fick detta kortet på dom som jag tycker blev riktigt lyckat! Ha en fin långfredag! ...

Av Mira - 28 mars 2013 19:00

Snyggingarna Casanova och Amishai och resten av Kattmaffian önskar alla Glad Påsk!...

Av Mira - 28 mars 2013 17:27

Okej, det är dags att erkänna jag är inte alls bra på att uppdatera min blogg, speciellt inte när mitt liv kommer ivägen. Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Ami har nu bott hos mig i över 1 år, Willow den vackra valde att flytta till min syster ...

Av Mira - 21 juni 2012 07:34

... men när var senast man hörde talas om vaktkatter? Jag har träffat ett antal "vakhundar" i mitt liv och igår fick jag reda på att jag inte behöver någon då jag redan har tre vaktkatter.   Jag låg i sängen igår och läste när jag hörde att Willow ...

Av Mira - 19 juni 2012 21:38


Hurra, hurra, hurra för Casanova fyller 1 år idag!   Han har blivit bortskämd idag (mer än vanligt), ätit god mat och så har han och Ami varit ute på gården och lekt hela dagen.   Wow kan inte fatta att min lille underbara Casanova är redan 1 å...

Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards