Mirabella Sawyer

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Mira - 14 augusti 2011 14:52

 Idag fyller min älskade lilla Casanova 8 veckor   ! Min lilla gos tiden går så fort nu, fast den skulle gärna kunna få gå lite fortare fram tills jag får ta hem honom, sen kan en sakta ner igen   ! Han är så söt och så himla gosig   !!

Grattis Casanova! och stort grattis till hans systrar också! 

Jag har inga nya bilder på honom, men ni får en favorit i repris och några jag lånat av Margita!


     


Av Mira - 14 augusti 2011 07:55

Hörde denna låt igår och kom ihåg att det är en riktigt bra sång. Tänk att något så litet som en låt kan höja ens humör så mycket!


Casanova

 

Presentation


Varmt välkommern till min blogg! Denna blogg handlar mest om mina katter Casanova & Willow och hur jag håller på att starta upp en lite uppfödning av sibiriska katter. Men det kommer också handla mycket om min vardag, tips och roligheter!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Bloggvänner!

Syster min (Hanna)

Zumba & kultur med Lisa

Margita (Sengas)

Casanovas syster Betty

Miss Emmi's

Jennys blogg

Miss Vivi

Sesam och Kristina

Länkar

Omröstning

När tror ni jag kommer att få min först sibbehona som ska gå vidare i avel?
 Mindre än 1 år
 1år
 2 år
 3 år
 mer än 3 år
 aldrig

Gästbok

Kattungar!!!

 

Rasstandard

   

Trädgården

Här uppdaterar jag hur det går med skapandet av min trädgård här hemma!  

Senaste inläggen

Translate my blogg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards